Despre mine


teacher

Misiune

La ce mă ajută matematica? Nu ştiu ce liceu/facultate să urmez! Matematica este grea! Nu înţeleg rostul ei!
Să lucrez cu copii, adolescenţi, tineri, mici şi mari, elevi şi studenţi este parte din misiunea mea vocațională și spirituală ȋn această viaţǎ.
Îmi pregătesc elevii pentru Viață, dar și pentru Evaluările Naționale, Bacalaureat sau Admitere la Facultate prin Matematică, Coaching și Mentoring.

Ce îmi propun
Venind în întâmpinarea nevoilor elevilor, am creat un centru de formare şi dezvoltarea a abilităţilor de viaţă folosind matematica şi coaching-ul. Într-un mediu inovator și creativ construiesc relaţii autentice cu elevii şi studenţii cu care interacţionez, îi inspir şi îi ajut să aibă mai multă încredere în ei, să îşi dezvolte motivaţia interioară şi să devină autonomi.

0
de ani
0
de generații de elevi
0
ore de matematică
0
îndoiala de sine

Elevii folosesc gândirea critică, gândirea laterală şi creativitatea în matematică şi în restul activităţilor

În prezent în sistemul de învățământ evaluările la matematică sunt teste standardizate, care conțin algoritmi rigid aplicaţi. Elevii memorează formule şi pot apoi să înlocuiască literele şi simbolurile cu valori numerice. În absenţa unor indicii care să le arate elevilor ce formule au nevoie, ei nu sunt capabili să folosească aceste formule. Majoritatea formulelor nu sunt înţelese, ele fiind doar un şir sintactic introdus în memorie.
 În cadrul centrului se desfășoară sesiuni de matematică în grupuri de 2-6 elevi, dar și sesiuni individuale cu un singur elev. De asemenea, au loc ateliere de dezvoltare personală și sesiuni de coaching, mentoring și art-terapie, atât pentru elevi și studenți cât și pentru adulți, individuale și de grup.

  În grup învăţarea este accelerată şi de lungă durată.

  Uneori cei care traversează momente dificile cred că au puţin de oferit, dar intervenţiile lor în cadrul grupului le sporesc încrederea şi respectul de sine, le oferă șansa de a-i ajuta pe ceilalți.

Un grup este un mediu potrivit în care se pot forma și dezvolta abilitățile sociale. Este despre sentimentul apartenenței, acceptarii și aprobării.

Un grup de studiu ajută la creșterea capacității de lucru în echipă și de înțelegere a problemelor comune .

Despre mine

Fiind pasionat de matematică încă din copilărie, la 5 ani ştiam deja tabla înmulţirii. Numerele m-au atras ȋntotdeauna, una dintre pasiunile mele fiind numerologia. Ȋn școala generală am avut nororcul să întâlnesc un profesor extraordinar, care m-a inspirat şi m-a ȋncurajat. Motivația mea interioară era atât de mare încât nu mă ridicam de la birou pȃnǎ nu găseam soluţii la problemele de matematică. Satisfacţia era maximă, mai ales când găseam rezolvarea la problemele de geometrie. Reuşeam să lucrez la matematică şi o zi ȋntreagǎ, mai ales ȋn perioada când erau concursuri şi olimpiade şcolare.
Educaţie şi formare

Din 1997 sunt licențiat al Facultății de Matematică în cadrul Universităţii din Bucureşti, iar în 2007 am absolvit un Master de Bănci şi Asigurări în cadrul Universităţii Titu Maiorescu din Bucureşti.
Pasionat de dezvoltarea mea profesională, am absolvit în decembrie 2011 un curs de mentor organizat de SC School Consulting, în februarie 2013 programul de formare ȋn coaching „Coaching for Now” în cadrul Coaching Essence și programul Action Reflection Learning®, team coach. În martie 2014 am absolvit un curs de trainer şi formator organizat de 10 plus, Centrul de Formare Profesională şi Studii Internaţionale.
Fiind o persoană deschisă și curioasă am fost preocupat de dezvoltarea mea și în alte aspecte ale vieții mele. În 2000 am început să practic Reiki. Din 2013 sunt Maestru Reiki, iar din 2014 sunt practician Access BARS. În 2016 am urmat cursuri de actorie teatru și film în cadrul școlii InLight. Aceste cursuri s-au finalizat cu un rol într-o piesă jucată pe scena teatrului Unteatru și un rol într-un film de scurtmetraj.

În prezent urmez Programul de Master Art Terapie prin Teatru și Artele Spectacolului în cadrul UNATC.

Experienţă profesională

Între matematică și dezvoltare personală

Fiind implicat în numeroase proiecte, înțeleg importanța menținerii unui termen limită și am abilități puternice de gestionare a timpului. Mi-am dezvoltat continuu abilitățile de comunicare și public speaking, iar empatia este acum unul din punctele mele forte, alături de ascultarea activă.

Am fost profesor de matematică în sistemul public de învățământ în București în perioada 1998-2012. Am început în Grupul Şcolar CCF, am continuat în Şcoala generală nr 155 „Sfânta Fecioară Maria”, Grupul Şcolar de Construcţii „Elie Radu”, Grupul Şcolar „Nichita Stănescu”, Colegiul Tehnic „Petru Rareş”, Şcoala cu clasele I-VIII nr. 161 și am terminat în Liceul Teoretic „Alexandru Ioan Cuza”, liceul unde am activat cea mai lungă perioadă a activității mele la catedră. Am fost, de asemenea, și profesor de matematică în sistemul privat de învățământ, în anul școlar 2015-2016, în cadrul Școlii Avenor.

Am fost profesor de mate cool și coach în proiectul Zburd al Asociației ROI și project manager, trainer și coach în proiectul Drum Sigur, proiect dezvoltat de Școala de Valori. Am susținut un Curs de Matematică în cadrul comunității Learnity.

Din aprilie 2014 sunt coach în programul GROW, program realizat de Școala de Valori, în parteneriat cu AIESEC.